donderdag 2 augustus 2012

marktkraam met wit brocante

                                 Allemaal welkom op mijn nieuwe blog.






     Ik sta elk weekend op de markt met een brocante kraam, en wel met wit brocante, zoals ik mijn nieuwe blog ook naar vernoem.
Mijn passie voor brocante kan ik daar helemaal kwijt.
Heerlijk decoreren en stylen is mijn hartelust.








Ook maak ik daar heerlijke hoekjes, om iedereen te laten zien wat je er mee kunt doen.
Bij wit brocante kan je elke kleur aanbrengen, maar mijn voorkeur hebben poederpastels.









Ik ben van plan om veel te laten zien, van wat ik allemaal doe, en jullie hiermee misschien kan inspireren.




Lieve groetjes van Ans.

1 opmerking:

  1. Hoi Ans,

    Van harte welkom op mijn blog!

    Ook ik stijl graag met wit.....maar bijna altijd in combinatie met blauw,je komt het in huis en tuin tegen.

    Leuk dat je een weblog begonnen bent en op deze manier je liefhebberijen en foto's daarvan laat zien.

    Je zal snel ontdekken hoeveel plezier je aan het bloggen kan beleven.

    Fijne avond en lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen